ЕКСКЛУЗИВНО: Личен разказ на етрополка, заразена с коронавирус


Ще ви разкажем за етрополка, заразила се с COVID-19. Пожелава да остане анонимна. Към момента на интервюто за „Етрополски вести“, тя се лекува в етрополската болница.
До 22.07 заразените с COVID-19 в България от началото на пандемията са 9254 души. Излекуваните до момента са общо 4521.

Как разбрахте, че сте болна и имахте ли някакви симптоми?
- Имах симптоми - болки във всички стави, болеше ме и кожата. Отговорът беше, че е обикновен летен грип и ми препоръчаха да пия витамини. Когато настоях за тест ми казаха да направя бърз тест, който си платих и той беше отрицателен. Започна суха кашлица и след два дни на своя глава си направих PCR тест, който също заплатих. Теста излезе положителен. Лекувах се вкъщи, вече с антибиотик, а от два дни съм и в отделението за COVID-19 в етрополската болница. Тук работят прекрасни хора с чувство за отговорност и съпричастност. Ако съм знаела това, нямаше да загубя няколко дни в лечение у дома. Не правете същата грешка, ако се заразите.
Чета, че ще отвори пазара изцяло. Хора, пазете се! Аз бях една от най-стриктните при спазване на мерките - всички продукти се мият със сапун, а тези които не може, се бършеха със спирт. Нямам идея от къде ми дойде до главата.

Подобрява ли се състоянието ви и познавате ли други болни от коронавирус? Заразиха ли се и ваши близки?
- Моето състояние се подобрява, но аз съм с доста заболявания които са опасни при коронавирус и за това ще продължа лечението си по-дълго.
Аз мога да говоря само за себе си.
Синът и дъщеря ми, заедно с децата са с отрицателни тестове, но те не бяха идвали от преди 1 юли.

Какво ще кажете на нашите читатели за финал?
- Пазете се!


Коментари